Call Center Supervisor
BBK Tashkent Limited
Занятость | Полная занятость |
Полная занятость | |
Адрес | Узбекистан, Ташкент |
Описание вакансии
BBK Tashkent Limited - это официальный представитель “VIVO UZBEKISTAN” в Республике Узбекистан.
VIVO - глобальный производитель смартфонов с производственными мощностями и научно-исследовательскими центрами в Китае, Индии, Индонезии и США.
В 2019 году начала продавать свои смартфоны на территории Республики Узбекистан и планирует открыть свое официальное представительство в Киргизстане, мы собираем команду!
Requirements and Responsibilities:
- Education background: Bachelor’s degree or above;
- 2 years or above call center business management and operation experience.
- Strong result-oriented awareness;
- Master the skills of call center scheduling, data analysis, performance management, quality inspection and judgment;
- Proficient in on-site management;
- Proficient in English and local language (excellent listening, speaking, reading and writing skills)
- Training skills will be a plus
Conditions:
- Comfortable office in the city centre
- Official employment
- Paid public holidays
- Annual leave system
- Benefits and discounts on company products
Требования
Опыт | 1-3 года |
Условия работы
График работы | Полный день |
Добавлено 13 дней назад
Пожаловаться