Торговый представитель

Зарплата 3000000 - 5000000 сум
3000000 - 5000000 сум
Занятость Работа на полную ставку
Работа на полную ставку
Адрес Ташкентская область, Ташкент, Яшнабадский район
Описание вакансии

Asosiy vazifalar:

  • Do‘konlar va xaridorlar bilan aloqa.

  • Mahsulotni sotish.

Aloqalarni o‘rnatish va qo‘llab-quvvatlash:

  • Do‘kon egalari va menejerlari bilan shaxsiy aloqani yo‘lga qo‘yish, assortiment bo‘yicha maslahat berish.

  • Mahsulot sifati bo‘yicha mijozlar va savdo vakillarining fikr-mulohazalarini yig‘ish.

  • Qo‘shimcha materiallar (PR-materiallar, bukletlar) buyurtmasini ta'minlash.

Bozorni kuzatish:

  • Raqobatchilarning faoliyatini kuzatish, ularning marketing usullari va savdo strategiyalarini tahlil qilish.

  • Yakuniy iste'molchilarning ehtiyojlari, trendlar va yangi takliflar haqida ma'lumotlarni yig‘ish va uzatish.

Hisobot va rejalashtirish:

  • Uchrashuvlar va savdolar bo‘yicha hisobotlarni yuritish, muayyan hududdagi savdo samaradorligini tahlil qilish.

  • Mahalliy darajada ish rejasi va strategiyani tuzish bo‘yicha rahbar bilan birgalikda ishlash.

Zarur ko‘nikmalar:

  • Muloqot qilish.

  • Tashabbuskorlik.

  • Ishontirish qobiliyati.

  • Bozor xususiyatlarini bilish.

  • Stressga bardoshlilik.

  • O‘zgaruvchan sharoitlarga tez moslashish qobiliyati.

  • Kompyuter ko‘nikmalari:

  • WORD, EXCEL / Shart emas.

  • Sales doctor / Shart emas.

  • CRM (bitrix 24|Amo crm| Zoho) / Shart emas.

    Oylik

  • Fiks 3,000,000

  • Sotilgan har bir dana mahsulotdan 10-50 sumgacha.

Основная роль:

  • Контакт с розничными точками и конечными покупателями.

  • Продвижение.

  • Продажа продукции.

Установление и поддержание контактов

  - Налаживание личного контакта с владельцами и менеджерами магазинов, консультирование по ассортименту.

  - Сбор отзывов от клиентов и торговых представителей относительно качества товара.

  - Обеспечение заказа дополнительных материалов (PR-материалы, буклеты).

Отслеживание рынка:

  - Мониторинг деятельности конкурентов, анализ их маркетинговых ходов и торговых стратегий.

  - Сбор и передача информации о потребностях конечных потребителей, трендах и новых предложениях.

Отчетность и планирование:

  - Ведение отчетности по проведенным встречам и продажам, анализ эффективности продаж в конкретном регионе.

  - Совместная работа с руководителем по составлению плана работы и корректировке стратегии на местном уровне.

Необходимые навыки:

  • Коммуникация.

  • Инициативность.

  • Умение убеждать.

  • Знание специфики рынка.

  • Стрессоустойчивость.

  • Способность быстро адаптироваться к изменяющимся условиям.

Необходимые навыки на Компьютере: 

  • WORD, EXCEL / Не обязательно.

  • Sales doctor / Не обязательно.

  • CRM (bitrix 24|Amo crm| Zoho) / Не обязательно.

Условия работы
График работы Постоянная работа
Добавлено 6 дней назад
Для связи с работодателем или просмотра контактов нажмите на кнопку