Aloqa markazi 1-toifali operatori
Занятость | Полная занятость |
Полная занятость | |
Адрес | Узбекистан, Ташкент |
Talablar:
Oliy ma’lumotga ega bo‘lish
О‘zbek, va rus tillarida erkin so‘zlasha olishi, ingliz tillini bilishi va erkin so‘zlasha olishi olqishlanadi.
IT sohasida ish tajribasiga ega, (Microsoft office – Excel, Word, CRM)
Yozma va og‘zaki aloqa qobiliyatlari, psixologik yondashuv, stressga chidamli, xushmuomala.
Fuqarolar va bank xodimlari bilan muloqot qila bilishi va ular bilan chiqishib ketishi
Bank faoliyati sohasidagi bilimlarga ega bo‘lishi
Yaxshi o‘rganuvchanlik
Ishga aloqador xat uslubidan to‘liq foydalana bilish ko‘nikmasiga ega bo‘lishi
Yaxshi munosabatli
Stressga chidamlilik
Chiroyli nutq va to‘g‘ri talaffuz
Odamlar bilan aloqa o‘rnatish qobiliyati
Muntazam ishlarni bajarish qobiliyati va qat’iyatlilik
Kutilmagan vaziyatlarda muammoli va qiyin murojaatlarga ijobiy yechim topish qobiliyati
Bank sohasi mijozlarga xizmat ko’rsatish yo’nalishida 1 yil ish tajribasiga ega bo‘lishi.
Vazifalar:
Ovozli va elektron aloqa kanallari orqali mijozlardan tushadigan murojaatlarni o`rganish, Bank mahsulotlari va xizmatlari to`grisida ma`lumot taqdim etish
Ovozli va elektron aloqa kanallari orqali yuqori sifatli va ishonchli ma`lumot taqdim etish orqali potensial mijozlarni jab qilish, ularning Bank xizmatlariga bo`lgan qiziqishini shakllantirish
Ovozli va elektron aloqa kanallari orqali Bank mahsulotlarini bevosita targib qilishga qaratilgan tadbirlarni amalga oshirish
Mijozlarga barcha aloqa kanallari orqali ma`lumot berish va masofaviy xizmatlarni taqdim etish
Aloqa markazi vakolati doirasida boshqa tarkibiy bo`linmalar bilan o`zaro aloqada bo`lish
Ish sharoiti:
To’liq ish kuni 24/7
Ish joyi bankning markaziy idorasida
Munosib ish haqi + KPI mukofot
Опыт | От 1 года до 3 лет |
График работы | Полный день |