Talablar:
– Digital, Kontent, SMM va PR marketing yo‘nalishlarida kamida 5 yillik tajriba;
– Marketing bo’limdagi jamoani rahbar sifatida boshqargan bo‘lishi;
– B2C bozori bilan ishlay olishi;
– YouTube, veb-sayt va performance marketing asoslarini chuqur tushunish;
– Bozor, raqobatchilar va mijozlar bo’yicha tadqiqot o’tkaza olishi;
– Sotuv voronkasi ustida islash va Sotuv bo’limini audit qilish;
– Mahsulotni takomillashtirish ustida ishlagan bo’lishi;
– A/B testing va test natijalari asosida qaror qabul qila olishi.
Takliflar:
– 350 dan ortiq mutaxassislar bilan netvorking;
– Raqobatbardosh maosh va KPI asosida bonuslar;
– Katta o‘sish salohiyatiga ega ta’lim brendi;
– Shaxsiy va kasbiy rivojlanish uchun imkoniyatlar;
– Tashabbus va yangiliklarni qo‘llab-quvvatlovchi muhit;
– Kuchli va ahil jamoa!