Ofis boshlig‘i - Ohangaron BXO
Занятость | Полная занятость |
Полная занятость | |
Адрес | Узбекистан, Ахангаран |
Описание вакансии
Vazifalar:
- Ofis biznes-rejasining bajarilishini rejalashtirish va tashkil etish, belgilangan dasturlar va me’yoriy hujjatlarga muvofiq vazifalarning bajarilishini nazorat qilish;
- Ofisning moliyaviy holatini, likvidlik va to‘lov qobiliyati darajasini tahlil qilish, belgilangan limitlar va me’yorlarga rioya etilishini ta’minlash;
- Mijozlarning qarzlarini, ofis balansida hisobga olingan mol-mulkni tahlil qilish va ularni tez va samarali sotishni tashkil etish;
- kreditlarni so‘ndirish hisobiga qabul qilingan mol-mulkning potensial xaridorlarga qisqa muddatlarda sotilishi ustidan nazoratni ta’minlash;
- Tartib-qoidalarga rioya etilishini nazorat qilish, hisobot berish va bankning bosh boshqarmasi bilan hamkorlik qilish.
Talablar:
- Oliy iqtisodiy ma’lumot, mutaxassisligi bo‘yicha kamida 4 yillik ish staji, shundan kamida 2 yili rahbarlik lavozimida;
- O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi va bankning ichki me’yoriy hujjatlarini bilish;
- Korrupsiyaga qarshi kurashish va komplayens-nazorat bo‘yicha tajriba, etika va korporativ standartlarga qat’iy rioya qilish;
- Halollik, intizomlilik, qaror qabul qilish va mas’uliyatni his qilish qobiliyati;
- Tashabbuskorlik, o‘ziga va hamkasblariga talabchanlik, tashkilotchilik qobiliyati.
Ish sharoiti:
- Rasmiy ishga qabul qilinish;
- Shaxsiy rivojlanish va malaka oshirish imkoniyati;
- Karera va kasbiy o‘sish imkoniyati;
- Shaffof ish haqi tizimi (stavka + KPI), to‘lovlar oyiga 3 marta;
- Daromadingizga shaxsan ta’sir qiladigan mukammal motivatsiya tizimi;
- Ish jadvali 5/2, dushanbadan jumagacha;
- Yosh va do‘stona jamoa.
Требования
Опыт | От 3 до 6 лет |
Условия работы
График работы | Полный день |
Добавлено вчера
Пожаловаться