Ofis boshlig‘i - Ohangaron BXO

Занятость Полная занятость
Полная занятость
Адрес Узбекистан, Ахангаран
Описание вакансии

Vazifalar:

  • Ofis biznes-rejasining bajarilishini rejalashtirish va tashkil etish, belgilangan dasturlar va me’yoriy hujjatlarga muvofiq vazifalarning bajarilishini nazorat qilish;
  • Ofisning moliyaviy holatini, likvidlik va to‘lov qobiliyati darajasini tahlil qilish, belgilangan limitlar va me’yorlarga rioya etilishini ta’minlash;
  • Mijozlarning qarzlarini, ofis balansida hisobga olingan mol-mulkni tahlil qilish va ularni tez va samarali sotishni tashkil etish;
  • kreditlarni so‘ndirish hisobiga qabul qilingan mol-mulkning potensial xaridorlarga qisqa muddatlarda sotilishi ustidan nazoratni ta’minlash;
  • Tartib-qoidalarga rioya etilishini nazorat qilish, hisobot berish va bankning bosh boshqarmasi bilan hamkorlik qilish.

Talablar:

  • Oliy iqtisodiy ma’lumot, mutaxassisligi bo‘yicha kamida 4 yillik ish staji, shundan kamida 2 yili rahbarlik lavozimida;
  • O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi va bankning ichki me’yoriy hujjatlarini bilish;
  • Korrupsiyaga qarshi kurashish va komplayens-nazorat bo‘yicha tajriba, etika va korporativ standartlarga qat’iy rioya qilish;
  • Halollik, intizomlilik, qaror qabul qilish va mas’uliyatni his qilish qobiliyati;
  • Tashabbuskorlik, o‘ziga va hamkasblariga talabchanlik, tashkilotchilik qobiliyati.

Ish sharoiti:

  • Rasmiy ishga qabul qilinish;
  • Shaxsiy rivojlanish va malaka oshirish imkoniyati;
  • Karera va kasbiy o‘sish imkoniyati;
  • Shaffof ish haqi tizimi (stavka + KPI), to‘lovlar oyiga 3 marta;
  • Daromadingizga shaxsan ta’sir qiladigan mukammal motivatsiya tizimi;
  • Ish jadvali 5/2, dushanbadan jumagacha;
  • Yosh va do‘stona jamoa.
Требования
Опыт От 3 до 6 лет
Условия работы
График работы Полный день
Добавлено вчера
Для связи с работодателем или просмотра контактов нажмите на кнопку