Менеджер по продажам/ Sales Manager
Занятость | Полная занятость |
Полная занятость | |
Адрес | Узбекистан, Tashkent, Yakkasaray District, Qushbegi street, 10B |
The Sales Executive, together with the Center Manager, ensures the implementation of the Berlitz Corporate and Consumer segment strategy (adult, teens & kids) in the Language Center in Uzbekistan. The Sales Executive shows at all times a customer service-oriented attitude and is responsible for the day-to-day Language Center (LC) sales and operational activities in relation to both the Corporate and Consumer segment. He shows a firm commitment to provide the highest quality service to all consumer customers.
Responsibilities/Обязанности:
- Handle initial inquiries following the Berlitz standards / Обработка первоначальных запросов в соответствии со стандартами Berlitz
- Keep track of inquiry numbers and conversion ratios (classification)/ Отслеживать количество запросов и коэффициенты конверсии (классификацию)
- Enter and manage customer information in the LCMS/ Ввод и управление информацией о клиентах в LCMS
- Conduct sales interviews and activities through enrollment/ Проведение собеседований и мероприятий по продажам посредством регистрации
- Form and manage groups/ Формировка и управления группами
- Follow up on unconverted inquiries and inactive customers/ Отслеживание нереализованных запросов и неактивных клиентов
- Prepare invoices, collect payments and handle customer segment related accounting activities/ Подготовка счетов-фактур, сбор платежей и ведение бухгалтерского учета, связанного с клиентским сегментом
- Develop, support and track local marketing activities and promotional events/ Разработка, поддержка и отслеживание местных маркетинговых мероприятий и рекламных акций
- Follow-up all programs delivered/ Отслеживать все реализованные программы
- Provide continuous support to all enrolled consumers/ Оказывать постоянную поддержку всем зарегистрированным клиентам
- Assure daily contact with LC back office and other LC sales staff/ Обеспечить ежедневный контакт с офисом LC и другими сотрудниками отдела продаж LC
- Attend regular meetings with the Center Manager/ Посещать регулярные встречи с менеджером центра
- 3 to 6 years of experience in the sales phere preferable in the Learning Centers
- High level of customer services attitude
- Notable results in the sales. Can provide with the sales transcripts.
Опыт | Более 6 лет |
График работы | Полный день |