sotuv operator, Оператор

Зарплата 3000000 - 7000000 сум
3000000 - 7000000 сум
Занятость Работа на полную ставку
Работа на полную ставку
Адрес Ташкентская область, Ташкент, Юнусабадский район
Описание вакансии

Call Center operatori

Oyiga 3 000 000 dan 7 000 000 so'mgacha, sof

HESAP MChJ

Toshkent sh., Yunusobod tumani, Mayqo‘rg‘on ko‘chasi, 11A

To'lovlar: oyiga ikki marta

Tajriba: 1-3 yil

To'liq stavka

Jadval: 6/1

Ish vaqti: 8

Ish formati: joyida yoki gibrid

Call-markaz sotuvchisining majburiyatlari

- Foydalanuvchilarga ilovaning ahamiyatini tushuntiring, ularni shartnoma imzolashga ishontiring, tajribalari bilan yordam bering va qo‘llab-quvvatlang.

1. Telefon orqali mijozlarga xizmat ko'rsatish

Taqdim etilgan ma'lumotlar bazasiga chiquvchi qo'ng'iroqlarni amalga oshiring (frilanserlar, ijarachilar, tovarlar va xizmatlar sotuvchilari, yakka tartibdagi tadbirkorlar va boshqalar).

Mahsulotni taqdim eting, ilovaning funksionalligi va afzalliklarini tushuntiring.

Kiruvchi qo'ng'iroqlarga javob bering va ilovani o'rnatish va undan foydalanish bo'yicha maslahat bering.

Belgilangan standartlarga muvofiq suhbat skriptini yarating.

2. Savdo va reklama

Mijozlarni ilovani oʻrnatish va roʻyxatdan oʻtishga undash.

Muloqot qiymati: tranzaktsiyalar xavfsizligi, elektron shartnomalarning qonuniy kuchi va qulayligi.

Narxlar rejalari, obunalar va bonuslarni tushuntiring.

Yuqori sotishni amalga oshiring (masalan, bepul foydalanuvchini pullik rejaga yangilash).

3. O'qitish va qo'llab-quvvatlash

Mijozlarga ilovalarni o'rnatishda yordam bering.

Birinchi onlayn shartnomani qanday tuzish bo'yicha bosqichma-bosqich ko'rsatmalar bering.

Mijozning birinchi qadamlarini kuzatib boring va agar kerak bo'lsa, yordam ko'rsating.

4. Ma'lumotlar bazasini boshqarish va hisobot berish

CRM-da barcha qo'ng'iroqlar, sharhlar va mijoz holatini yozib oling.

Mijozlarni segmentlarga bo'lish (potentsial, faol va rad etilgan).

Oddiy e'tirozlar va muammolar haqida ma'lumotni savdo menejeriga yuboring.

5. E'tirozlarni ko'rib chiqish

Mijozlarning tashvishlarini samarali hal eta olish (xavfsizlik, narx, qonuniylik).

Ilova ishonchliligini qo'llab-quvvatlaydigan oddiy va ishonchli dalillarni keltiring.

6. Qo'shimcha mas'uliyat

Mahsulot va sotish texnikasi bo'yicha muntazam treninglarda qatnashing.

Shaxsiy KPI bilan tanishing (qo'ng'iroqlar soni, ro'yxatga olishlar, konversiya).

Mijozlarga xizmat ko'rsatishning yuqori darajasini va kompaniyaning obro'sini saqlab qolish.

Условия работы
График работы Постоянная работа
Добавлено вчера
Для связи с работодателем или просмотра контактов нажмите на кнопку